::..خــاکــستــــــــر..::

 بنگر آن حوری سیاه سپید
                       نه همه پاک جسم او نه پلید
ساخته در وجودخویش پدید
                       نیمه ای یاس و نیمه ای امید

آتـش او را قـرین و همبستر
همسر خاک و نام خاکستر

همه شب در کنار یار نخفت
                       نازنین راز چشم بد بنهفت
چون ز آتش یکی سخن نشنفت
                       بامدادان باو چنین می گفت

اندکی سر گذشت من بشنو
بس حقیرم مبین و تند مــــرو

  من درخت تناوری بودم
                       رایت سایه گستری بودم
بر سر باغی افسری بودم
                       در میان سران من سری بودم

تن بآزار ناکسی دادم
 بخیالی ز پا در افتادم

روستای پیر خیره سری
                       بمن افکند پُر طمع نظری
در تمنای سود مختصری
                       رفت و آورد داسی و تبری

ساقه ام خست و ریشه ام بر کند
بـی   تـأمل   مــرا   بـخاک   افکنـد

ناتوان و زبون از آن دستان
                       چند ماه
نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد قیصری دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:42 ب.ظ http://wvw.blogsky.com

سلام خوبی وبلاگت خیلی جالبه
به وبلاگ من سر بزن متشکرم تمام

سید حسین دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:24 ب.ظ http://parnyan.blogsky.com

سلام
خوبه .
به ما هم یه سر بزن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد