::..گل ها را مواظب باش..::



  باشد ولی این جادّه ها این جادّه های تشنه در رنج است
  این قریه های خسته دور از صحبت خوشبوی نارنج است

  حالا همین انسان که روزی تا صفای سیب ها می رفت
  در قبض و بسط لحظه ها؛ درگیر خواهش های بغرنج است

  دیری است آن الهام های تازه هم بر در نمی کوبند
  در این هبوط بی غزل علم نفس گیر و دم آهنج است

این زندگی های ملال انگیز از عرفان و گل خالی است
دنیا مجال مصلحت اندیشی مردان شطرنج است

گل بود ایمان دریا بود طوفان و تماشا بود
حالا ولی در ذهن ها رویای کمرنگی از آن پنج است

با این همه انسان به سمت ارغوان ها باز خواهد گشت
آن سوی این ویرانگی ها وسعتی لبریز از گنج است

بادی می آید سبز؛ مردان قدیم قریه می گویند
فردا تمام جادّه ها در سایه سرشار نارنج است

فردا کسی از فصل گل های سپید یاس می آید
و می برد تا سبزها روح کبودی را که در رنج است

شاعر به سمت تپه ها برگرد و گلها را مواظب باش
حالا تمام حرف هایت خالی از الفاظ بغرنج است.
نظرات 2 + ارسال نظر
عباس سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:38 ق.ظ http://www.mjabbasmj.persianblog.com

سلام.
وبلاگ بیستی داری.
راستی من بچه اهوازم.
خانه ام در کیان آباد است.
اگر شما هم بچه اهواز هستی به وبلاگ من بیا و یک جایی با هم قرار بذاریم.
یادت نره به وبلاگ من بیا و نظر هم بده همین حالا.

آرش سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:00 ب.ظ http://lonely-tree.blogspot.com

دورود بر شما دوست گرامی
وبلاگ من وبلاگیه با قسمت های مختلف و برای زنده نگاه داشتن تاریخ ایران کهن با مطالبی در مورد زرتشت و غیره
و ممنون میشم اگر به من لینک بدهید و مرا در این راه یاری کنید و من نیز با کمال میل لینک شما را در وبلاگم
قرار میدهم،خوشحال میشم اگه با هم بیشتر در تماس باشیم،ارادتمند شما،آرش
http://lonely-tree.blogspot.com
yahoo id: arash_javadian2000
ایمیل:
arash_moody@yahoo.com
اگر اقدامی کردید من را از طریق ایمیل یا راه دیگری مطلع سازید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد